تبلیغات موبایلی زیر گردآور ای از تبلیغات دیجیتال یا همان بازاریابی دیجیتال می باشد و عبارتست از هر نوع تبلیغی که بر روی موبایل نمایش دیتا می شود.

تبلیغات در موبایل احد از انواع استراتژی بازاریابی دیجیتال است که مخاطبانِ پیوسته با اقسام موبایل (تلفن به اتفاق هوشمند، تبلت و.) را هدف پیمان می دهد. طراحی وب سایت های سازگار با موبایل، ارسال ایمیل، SMS و MMS و استفاده از شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایلی از گونه ها شیوه های مورداستفاده برای تبلیغات در موبایل هستند.

امروزه بیش از نیمی از زمانی که در تمام رسانه های دیجیتال گذرانده می شود مختص به به کارگیری موبایل هاست. بنابراین، تبلیغات موبایلی می تواند از جایگاه ویژه ای برای جذب مشتری برخوردار باشد.

همانطور که از اسم آن پیداست این نوع تبلیغ، دسته ای از تبلیغات دیجیتال است که بر روی صفحه موبایل نمایش داده می شود که می تواند ارسال یک متن از طریق پیامک باشد یا اینکه تبلیغات کلیکی یا نصبی در صفحات وب، اپلیکیشن ها و یا بازی های موبایلی باشد.

تبلیغات موبایلی چیست؟, تبلیغات در موبایل
تبلیغات در موبایل یگانه از گونه ها راهبرد بازاریابی دیجیتال است

تبلیغات موبایلی چیست؟

تبلیغات موبایلی در واقع به سپریدن هرگونه تبلیغات از طریق موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های وابستگی بی سیم می باشد. بهترین خاصیت تبلیغات موبایلی که باعث محبوبیت و رشد آن شده این است که وسیله ای که بر روی آن تبلیغ سپریدن می شود، وسیله ای شخصی و مربوط به یک فرد ویژه است. برآیند اینکه موبایل ها ریزبین ترین وسیله و بهترین کانال بستگی شما برای منظور پیمان دادن مخاطبین خاص هستند البته در صورتی که بتوانید مخاطب هدف را به راستی بشناسید. امروزه تبلیغات موبایلی عموما در اپلیکیشن های موبایل و وب سایت ها انجام می شود. تبلیغات موبایلی می تواند از هر گونه متن (text) ، فیلمهای پیکان (flash movies) ، بنر ، صوت (audio) و ویدئو باشد.

برخی از آمارهای جالب موبایل مارکتینگ (بازاریابی موبایل) به شرح زیر است:

۸۰ درصد سررسید به کارگیری دستگاه موبایل صرف استفاده از اپلیکیشن ها می شود که در این وسط اپلیکیشن های بازی بیشترین درصد زمان بهره گیری را دارند.

۷۰ درصد ملت صفحات وب را در تبلت ها و تلفن های هوشمند خویش مفتوح می کنند.

نرخ تبدیل خرده فروشان در تبلت ها ۲ درصد، در تلفن های هوشمند لغایت ۷ درصد افزایش می یابد، اما نرخ های تبدیل کامپیوترهای شخصی سنتی کماکان در بالاترین سطح خویش یعنی ۳/۳ درصد می باشد.

موبایل هر روز نقش پر رنگ تری پیدا می کند و اگر پیش بینی ها درست باشند، به زودی به کارگیری دسکتاپ را تحت الشعاع پیمان می دهد. اگر شما تا به حال راهبرد بازاریابی موبایلی تدارک ندیده اید، اکنون زمان آن فرا دریافتی است که این شغل را شروع کنید.

تبلیغات موبایلی چیست؟, تبلیغات در موبایل
تبلیغات موبایلی به راستی اتمام هرگونه تبلیغات از طریق دستگاه های بستگی بی سیم می باشد

عوامل موثر در موفقیت تبلیغات موبایلی:

محتوای گیرا:

یکی از اصلی ترین نکاتی که در روش تبلیغاتی موبایل باید رعایت شود، فرآوری محتوای پسندیده و تاثیرگذار است که از ویژگی های کلی آن می تاب به داشتن متن سرگرم کننده، بستگی درونمایه با گروه هدف، کوتاه بودن جملات و استفاده از کلمات تاثیرگذار، جذابیت بصری و موارد مثل دیگر اشاره نمود.

سازگاری با موبایل ها :

مطمئن شوید که تارنما ها و اپلیکیشن های بازرگانی شما با موبایل ها سازگار هستند.

شخصی سازی اطلاعات و داده ها:

یکی از نکاتی که اشخاص تبلیغ کننده باید به آن بسیار پروا داشته باشند در عقیده داشتن سن، جنس، محیط و موارد همانند دیگر به هدف شخصی سازی تبلیغات هدفمند خویش است.

در نظر گرفتن رفتار مصرف کننده:

در تبلیغات موبایلی باید در نظر داشته باشیم که تبلیغاتی را تولید نماییم که با کمترین توضیحات بیشترین تاثیرگذاری را بر روی مخاطب داشته باشیم و جذب کاربر در 3 ثانیه باید منظور کارشناس بازاریابی باشد.

تبلیغات موبایلی چیست؟, تبلیغات در موبایل
مطمئن شوید که وب سایت ها و اپلیکیشن های بازرگانی شما با موبایل ها سازگار هستند

انواع تبلیغات در موبایل:

آی فریم (IFRAME) : این نوع تبلیغ معمولا به صورت پاپ اپ روی صفحه کاربر نمایش داده میشه .

پوش نوتیف (PUSH NOTIFICATION) :این تبلیغ با پروا به اپ هایی که کمپانی های تبلیغاتی باهاشون کار می کنن به چهره پوش برای کاربر ارسال میشه .

بنری (BANNER) : تبلیغات بنری هم، که در اپ نمایش داده میشه و با پروا به سایز، خرج هاش متغیر می تواند باشد.

ویدیویی : تبلیغات به چهره ویدیویی در اپ نمایش دیتا میشود.
رزرو تورهای درونی و بیگانه از درگاه معتبر
خرید لباس بچگانه با نیم قیمت!!

آی (ICON ) : به چهره آی در اپ نخست نمایش داده می شود و پس از کلیک فرد روی آن نصب اتمام میشود.

ریواردبیس (REWARD BASE ): به اینصورت است که در اپ در چهره نصب، به فرد امتیاز می دهد که البته کیفیتش نسبت به بقیه کمتر است.

تبلیغات موبایلی چیست؟, تبلیغات در موبایل
تبلیغات موبایلی، یعنی تبلیغ محصولات و خدمات با به کارگیری تبلت و گوشی های هوشمند

انواع تبلیغات موبایل طبق خرج های تبلیغات :

مدل پرداخت به ازای کلیک یا تبلیغاتی کلیکی: یک گونه از تبلغات که در هر دو نوع تبلیغات موبایلی و وبسایتی وجود دارد. در یک کمپین پرداخت به ازای کلیک، تبلیغ دهنده به ازای هر کلیک که روی بنر او سپریدن شود، هزینه پرداخت می کند.

مدل پرداخت به ازای نمایش: در این نوع تبلیغات، تبلیغ دهنده به ازای شمار نمایش بنر تبلیغاتی خود، هزینه پرداخت می کند.

مدل پرداخت به ازای نصب : این مدل پسندیده گسترش دهندگان اپلیکیشن موبایل است. در این مدل تبلیغ دهنده تنها به ازای نصبی که از طریق تبلیغات صورت گرفته است، هزینه پرداخت میکند.

مدل پرداخت به ازای انجام عملیات: در این مدل تبلیغ دهنده به ازای عملی که کاربر بعد از تبلیغات سپریدن می دهد خرج پرداخت میکند. این عمل میتواند ثبت اسم یا خرید فرآورده باشد.

مدل پرداخت به ازای نگریستن ویدئو : گونه دیگری از مدل های پرداخت مدل PPV است که این مدل تنها در تبلیغات موبایلی ویدئویی اجرا می شود. تبلیغ دهنده در این مدل به ازای نمایش ویدئو تبلیغات خویش هزینه پرداخت می کند.

تبلیغات موبایلی چیست؟, تبلیغات در موبایل
تبلیغات موبایلی می تواند از جایگاه ویژه ای برای جذب مشتری برخوردار باشد

خلاصه :

تبلیغات موبایلی، یعنی تبلیغ محصولات و خدمات با به کارگیری تبلت و گوشی های هوشمند. این گونه تبلیغات را می تواند هدفمند تر سپریدن عدل زیرا تبلت و گوشی ها ابزارهای شخصی هستند و هر کدام یک کاربر خاص را دارند، از این رو بهتر می نا کاربران معرفی و برای هرکدام محتوای اختصاصی ایجاد کرد.

مهمترین مساله در بازاریابی، آسان تر کردن تعامل و ارتباط با مشتریان است. تبلیغات موبایلی هرچند جدید نیست اما با توجه به پیشرفت تکنولوژی، بهترین شیوه برای تعامل با کاربران به چهره اختصاصی است.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/mobile/company-mobile2-advertising.html

همکاری اپل، گوگل و آمازون برای توسعه استاندارد خانه هوشمند

ایرپاد اپل پراستفاده‌ترین هدفون بی‌سیم در آمریکا

خبر خوب گوگل برای کاربران اندرویدی

زمان معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸ مشخص شد

آیفون‌های جدید قلم نخواهند داشت

داخل شکم آیفون ۱۰ آر را ببینید

خط تلفن VoIP یا مرکز تلفن VoIP؟

تبلیغات ,موبایلی ,های ,موبایل ,ها ,مدل ,تبلیغات موبایلی ,به ازای ,تبلیغات در ,است که ,می شود ,موبایلی چیست؟ تبلیغات ,تبلیغات موبایلی چیست؟ ,یعنی تبلیغ محصولات ,باشد تبلیغات موبایلی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها


تخفیف ویژه aads لحظه‌ی دریا شدنِ قطره‌ها ... مطالب اینترنتی مرجع دانلود رایگان نرم افزار عمومی lpolane پلاکت مطالب اینترنتی مطالب اینترنتی
دزدگ